Rendszerünket úgy fejlesztettük ki, hogy önálló megoldásként is percek alatt használatba vehető és alkalmazható legyen mindenki számára, de rugalmasan összeköthető az Ön meglévő könyvelési vagy vállalatirányítási szoftverével is. A leltározási folyamat elvégezhető vonalkódolvasóval egybeépített adatgyűjtők, használatával, de akár egy számítógépen is. Tetszőlegesen paraméterezhető lekérdezés, statisztikai lehetőségeket nyújtunk, az adatok több formátumban is exportálhatók.

ProjectFlex projektkezelő rendszer

  • Elektronikus munkalapkezelés
  • Projektmenedzsment
  • Feladatkiírás, nyomkövetés, ellenőrzés, adminisztráció
  • Berendezésmenedzsment
  • Igénykezelés, több szinten
  • Webes felület, központi adatbázis, online információk
  • Mobil támogatás, helyszíni adatrögzítés, -médiatámogatás
  • Feladatok és projektek állapotkövetése, ERP integráció
  • A hibajelentéstől a számlázásig minden folyamat támogatása
  • Önköltségfigyelés, riasztások

Folyamatok

  • Igény vagy hiba bejelentése
  • Projekt létrehozása egy vagy több igény alapján
  • Projektparaméterek beállítása, felhasználók, jogok, partner, szerződés
  • Feladatok létrehozás, kiosztása, berendezéshez rendelés, adatfeltöltés
  • Feladat nyomon követése, állapotfigyelés
  • Elvégzett munkafolyamatok, felhasznált anyagok adminisztrációja, médiakezelés
  • Megoldott feladatok ellenőrzése, kontrolling
  • Projektzárás, adatok exportja az ügyvitel felé

Törzsadatkezelés

  • Termékek, termékcsoportok fa struktúrájú kezelése
  • Partnerek, partnercsoportok fa struktúrájú kezelése, szerződések
  • Tárhelyek, raktárak tetszőleges formájú kezelése, jogosultságok
  • Megtekintés, szerkesztés webes felületen keresztül
  • Vállalatirányítási vagy ügyviteli rendszerhez kapcsolódás
  • Automatizált vagy manuális adatszinkron
  • Felhasználómenedzsment, jogosultságok kezelése, költségbeállítások
  • Pénztárkezelés, forgalomkimutatás
  • Szerszámok nyilvántartása, követése, kezelése

Berendezések

  • Berendezéscsoportok kezelése
  • Csoportszintű paraméterek elkülönítése, kezelése
  • Csoportszintű ütemezési definíciók
  • Dokumentumkezelés (tervek, leírások, képek, stb…)
  • Egyedi, gyors azonosítás berendezésenként (vonalkód, QR kód)
  • Karbantartási ütemezés

Ütemezés

  • Berendezés vagy csoport szinten
  • Előre definiált időszakokban, vagy ad-hoc módon, naptár szerint
  • Automatikus vagy ellenőrzött feladatgenerálás
  • Túraterv, ütemezett feladatvégzési sorrend
  • Ütemezési dátumok eltolása, egy napra helyezése, batch műveletben

Igénybejelentés

  • Személyesen, telefonon, e-mailben
  • Webes felületen keresztül
  • Automatizált rendszerben
  • Ütemezés szerint, naptárkezeléssel
  • Pontos nyomkövetés

Projektkezelés

  • Egy vagy több igény alapján
  • Feladatcsoportok szerinti feladatkiosztás
  • Projektösszesítő jelentések sablon alapján
  • Projektköltség figyelés – max. költség, online nyomkövetés, riasztások
  • Projektstátusz adminisztráció, felfüggesztés, ellenőrzés, zárás
  • Naptár nézet szerinti megtekintés, nap, hét, hónap, lista
  • Alapadatok, igények, munkavégzők, feladatok, jelentések, költségek

Feladatkezelés

  • Feladattípusok és események tetszőleges szerkesztése
  • Dolgozók hozzárendelése feladatokhoz
  • Kezdés és befejezés ütemezése, kontrollja
  • Lezárási feltételek dinamikus előírása, kezelése, riasztások
  • Események gyors és teljes adminisztrációja, költségkezelés
  • Médiakezelés (kép, hang, videó, dokumentáció, tervek, fájlok, …)
  • Elszámolási típusok kezelése
  • Teljes önköltségszámítás
  • Költségtípusok kezelése, felvitele, elszámolása, riasztások

Ellenőrző listák

  • Hozzárendelés berendezéscsoporthoz vagy egyedi berendezéshez
  • Tetszőleges számú listaelem kezelése, csoportosítása
  • Validációk, alapértelmezett értékek kezelése, minden típus támogatása
  • Ellenőrzőlista nyomtatási lehetőség
  • Opcionális, ajánlott és kötelező elemek kezelése
  • Sablonok tetszőleges szerkesztése

Mobiltámogatás

  • Saját feladatok listája
  • Feladatok teljes körű adminisztrációja
  • Projektadatok és információk megtekintése
  • Berendezések felvitele, kezelése, életútja
  • Pénztárkezelés
  • Termék-, partnerés készletinformációk
  • Raktárközi mozgatás
  • Windows Mobile, Android

Lekérdezések

  • Dinamikusan testre szabható
  • Lekérdezések a feladatok tartalma, eseményei alapján
  • Lekérdezések projektadatok alapján
  • Naplózási listák
  • Csoportosítás tetszőleges mezőre, szűrések
  • Export többféle formátumba

És még…

  • Naplózás
  • Gyakran használt kifejezések
  • Testreszabott felületek
  • ERP kapcsolat
  • Dashboard testreszabása
  • Magyar, angol és német nyelv támogatása
  • Saját fejlesztés, szakmai támogatás
  • Igény esetén ügyvitel és törzsadatkezelés is
  • Egyedi fejlesztések igények alapján

Hogyan történik a bevezetése?

Első lépcsőben kialakítjuk a törzsadatok (termékek, partnerek, szerződések, folyamatok, raktári helyek) rendszerét. Ehhez az adatok felvihetők saját rendszerünkben is, vagy átvesszük meglévő rendszeréből a termékeket, partnereket. Kialakítjuk az adatbázist, ami a rendszer magja, valamint a törzsadatokat az Önök vállalati igényei szerint.

Fontos, hogy az azonosításhoz vonalkódokat használunk, tehát könnyen és gyorsan azonosíthatók a termékek, akár a partnerek is, a szerszámok, berendezések, de még a tárhelyek is a raktárakban. A bevezetés során javaslatot teszünk ezek formátumára, illetve a hardvereszközök típusaira is, amelyek a legjobban kiszolgálhatják az Ön igényeit.

Egyedi igényei vannak?

Nem probléma, mondja el nekünk, mi pedig egyedi szoftverfejlesztés keretein belül megvalósítjuk azokat!