Rendszerünket úgy fejlesztettük ki, hogy önálló megoldásként is percek alatt használatba vehető és alkalmazható legyen mindenki számára, de rugalmasan összeköthető az Ön meglévő könyvelési vagy vállalatirányítási szoftverével is. A leltározási folyamat elvégezhető vonalkódolvasóval egybeépített adatgyűjtők, használatával, de akár egy számítógépen is. Tetszőlegesen paraméterezhető lekérdezés, statisztikai lehetőségeket nyújtunk, az adatok több formátumban is exportálhatók.
ProjectFlex projektkezelő rendszer
- Elektronikus munkalapkezelés
- Projektmenedzsment
- Feladatkiírás, nyomkövetés, ellenőrzés, adminisztráció
- Berendezésmenedzsment
- Igénykezelés, több szinten
- Webes felület, központi adatbázis, online információk
- Mobil támogatás, helyszíni adatrögzítés, -médiatámogatás
- Feladatok és projektek állapotkövetése, ERP integráció
- A hibajelentéstől a számlázásig minden folyamat támogatása
- Önköltségfigyelés, riasztások
Folyamatok
- Igény vagy hiba bejelentése
- Projekt létrehozása egy vagy több igény alapján
- Projektparaméterek beállítása, felhasználók, jogok, partner, szerződés
- Feladatok létrehozás, kiosztása, berendezéshez rendelés, adatfeltöltés
- Feladat nyomon követése, állapotfigyelés
- Elvégzett munkafolyamatok, felhasznált anyagok adminisztrációja, médiakezelés
- Megoldott feladatok ellenőrzése, kontrolling
- Projektzárás, adatok exportja az ügyvitel felé
Törzsadatkezelés
- Termékek, termékcsoportok fa struktúrájú kezelése
- Partnerek, partnercsoportok fa struktúrájú kezelése, szerződések
- Tárhelyek, raktárak tetszőleges formájú kezelése, jogosultságok
- Megtekintés, szerkesztés webes felületen keresztül
- Vállalatirányítási vagy ügyviteli rendszerhez kapcsolódás
- Automatizált vagy manuális adatszinkron
- Felhasználómenedzsment, jogosultságok kezelése, költségbeállítások
- Pénztárkezelés, forgalomkimutatás
- Szerszámok nyilvántartása, követése, kezelése
Berendezések
- Berendezéscsoportok kezelése
- Csoportszintű paraméterek elkülönítése, kezelése
- Csoportszintű ütemezési definíciók
- Dokumentumkezelés (tervek, leírások, képek, stb?)
- Egyedi, gyors azonosítás berendezésenként (vonalkód, QR kód)
- Karbantartási ütemezés
Ütemezés
- Berendezés vagy csoport szinten
- Előre definiált időszakokban, vagy ad-hoc módon, naptár szerint
- Automatikus vagy ellenőrzött feladatgenerálás
- Túraterv, ütemezett feladatvégzési sorrend
- Ütemezési dátumok eltolása, egy napra helyezése, batch műveletben
Igénybejelentés
- Személyesen, telefonon, e-mailben
- Webes felületen keresztül
- Automatizált rendszerben
- Ütemezés szerint, naptárkezeléssel
- Pontos nyomkövetés
Projektkezelés
- Egy vagy több igény alapján
- Feladatcsoportok szerinti feladatkiosztás
- Projektösszesítő jelentések sablon alapján
- Projektköltség figyelés ? max. költség, online nyomkövetés, riasztások
- Projektstátusz adminisztráció, felfüggesztés, ellenőrzés, zárás
- Naptár nézet szerinti megtekintés, nap, hét, hónap, lista
- Alapadatok, igények, munkavégzők, feladatok, jelentések, költségek
Feladatkezelés
- Feladattípusok és események tetszőleges szerkesztése
- Dolgozók hozzárendelése feladatokhoz
- Kezdés és befejezés ütemezése, kontrollja
- Lezárási feltételek dinamikus előírása, kezelése, riasztások
- Események gyors és teljes adminisztrációja, költségkezelés
- Médiakezelés (kép, hang, videó, dokumentáció, tervek, fájlok, ?)
- Elszámolási típusok kezelése
- Teljes önköltségszámítás
- Költségtípusok kezelése, felvitele, elszámolása, riasztások
Ellenőrző listák
- Hozzárendelés berendezéscsoporthoz vagy egyedi berendezéshez
- Tetszőleges számú listaelem kezelése, csoportosítása
- Validációk, alapértelmezett értékek kezelése, minden típus támogatása
- Ellenőrzőlista nyomtatási lehetőség
- Opcionális, ajánlott és kötelező elemek kezelése
- Sablonok tetszőleges szerkesztése
Mobiltámogatás
- Saját feladatok listája
- Feladatok teljes körű adminisztrációja
- Projektadatok és információk megtekintése
- Berendezések felvitele, kezelése, életútja
- Pénztárkezelés
- Termék-, partnerés készletinformációk
- Raktárközi mozgatás
- Windows Mobile, Android
Lekérdezések
- Dinamikusan testre szabható
- Lekérdezések a feladatok tartalma, eseményei alapján
- Lekérdezések projektadatok alapján
- Naplózási listák
- Csoportosítás tetszőleges mezőre, szűrések
- Export többféle formátumba
És még?
- Naplózás
- Gyakran használt kifejezések
- Testreszabott felületek
- ERP kapcsolat
- Dashboard testreszabása
- Magyar, angol és német nyelv támogatása
- Saját fejlesztés, szakmai támogatás
- Igény esetén ügyvitel és törzsadatkezelés is
- Egyedi fejlesztések igények alapján
Hogyan történik a bevezetése?
Első lépcsőben kialakítjuk a törzsadatok (termékek, partnerek, szerződések, folyamatok, raktári helyek) rendszerét. Ehhez az adatok felvihetők saját rendszerünkben is, vagy átvesszük meglévő rendszeréből a termékeket, partnereket. Kialakítjuk az adatbázist, ami a rendszer magja, valamint a törzsadatokat az Önök vállalati igényei szerint.
Fontos, hogy az azonosításhoz vonalkódokat használunk, tehát könnyen és gyorsan azonosíthatók a termékek, akár a partnerek is, a szerszámok, berendezések, de még a tárhelyek is a raktárakban. A bevezetés során javaslatot teszünk ezek formátumára, illetve a hardvereszközök típusaira is, amelyek a legjobban kiszolgálhatják az Ön igényeit.
Egyedi igényei vannak?
Nem probléma, mondja el nekünk, mi pedig egyedi szoftverfejlesztés keretein belül megvalósítjuk azokat!